Släppa taget

Den här bloggen startade jag när jag visste att jag skulle till Frankrike och jobba. Att få dela med sig av en spännande och rolig resa! Ungefär som bloggen "Persson-on-tour" var till för att kartlägga min och Cia´s ljuvliga kust-till-kust-resa till USA för två år sedan.
 
Men det kommer också att slinka in lite helt mänskliga, vardagliga ting här också.
 
Och så gillar jag ju kortfattade bloggar. Och så har jag rätt hög integritet, även om folk inte alltid tror det.
Och så vill jag inte trampa folk på tårna. Och så tror jag ju att man aldrig kan förändra någon annan, bara sig själv. Och så tror jag på att tänka goda tankar, typ "The law of attraction", i min egen tappning. Och så tror jag ju på människans naturliga, inneboende empati.
 
Och så blir jag besviken ändå. När någon nära går igenom tuffa saker vill man bara "fixa till" världen, så det ska sluta göra ont. Fast jag vet att jag inte kan. Så jag lär mig saker om människor och släpper taget...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: