Overkligt

Vartän jag går så möter jag människor som kommer fram och gratulerar mig! Tack säger jag! Men undrar vad mina perifiera bekanta tänker: Grattis till att du får lämna Piteå? Grattis för att jag ska bli städerska i Frankrike? Grattis för att du slipper roa folk i ett halvår?

Nej, skämt åsido, så tror jag att jag förverkligar inte bara min egen dröm, utan många andras också! Overkligt men sant! Très Bien!
 
Här är jag och Cia på ett Revy-SM för något år sedan. Helt ovetandes om att vi skulle göra så många äventyr ihop...
1 Cia:

skriven

Jag gillar den där bilden skarpt. Typ en timme senare satt vi på en uteservering i Eskilstuna och jag frågade om vi skulle bila kust till kust i Amerika! Och det gjorde vi!! Och nu La France! Ser verkligen fram emot denna sommar! Vad ska vi hitta på om två år då....?? Det visar sig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: