CIA is back

Hur mycket det än finns att göra, så finns det alltid tid för lite shopping. Jag "råkade" hamna på marknaden som är precis nedanför vårt B&B. Två gånger i veckan kommer marknaden till gamla stan här i Antibes:
 
Så hände det då igen.. min självbild. Jag köpte en tröja och tänkte - den här är stor nog! Gick hem och prövade:
 
 
 
Inte ens nära. Så jag gick ut igen och bytte. Till ett tält. Näää, men luftigare kanske man skulle säga!
 
Städade och fixade och läste mail. Bloggen väcker ju olika reaktioner. Här är en:
 
 
 
Ja, vi satt just och pratade om ödmjuka pitebor igår.  Nåväl, det här ser jag som ett skämt. Eller kanske var det någon som flirtade med mig...?? (det där kan verka lite desperat, eller hur?? Bara för att nån skriver om blidväder betyder inte det att det är varmt både ute och inne)
 
Här blev det varmt ialla fall, när dunjackan åkte på och jag åkte iväg mot flyget för att hämta Cia! Lite nervöst faktiskt...
 
 
Och så kom hon då...! Efterlängtad!! Och fick lyxigaste flygtransfer´n ever!
 
 
Blev efter hemkomst en sen middag, lite surr och nu i säng!
Kort och intensiv dag och blogg. Syns snart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: