Umeå, Indien och Antibes

Om jag fortsätter där jag slutade sist...
Jag hade ett roligt gig i Umeå,  på Idun. Folkets Fest hette den. Fantastisk!
Jag hade förväntat mig (jävla förväntningar) en fyllefest och gick ut rätt hårt. Men det var 100% lyssning och jag  fick stående applåder flera gånger. (Nästan så jag tänkte att det var nå fel på publiken... Sååå jävla bra är jag väl inte. Eller var de utsvultna på underhållning i denna kulturens högborg - Umeå?!)
Här en bild "före", och något "efter" blev det inte...

Sen umgicks jag med barnen och vänner under helgen, och åkte hem på måndagen först. Mysig helg med många kramar. Här är kärlekarna:

Sen var det en vecka med skola och naprapat (när ska jag bli bra i knät..?!) och möten och målande. Och sen en ledig helg med partajande med de bästa brudarna:

Att ha fest i badrockar är helt perfekt! Det blir härlig, okonstlad stämning! Indiskt var temat och vi var inte tusen, men en natt... Hos Kicki som vi firade. 
 
 
Sen var veckan som just gått alldeles full med upplevelser... Först häst och släde i skogen en kväll med skolan. Gick inte att fota:

Väl framme vid målet blev det korv, pinnbröd och kaffe. Gött. 
 
 
 

Sen två dagars ledarskapsutbildning med Åke Chadell och QSMedia som arrangör. Otroligt givande kurs där jag ser fram emot fortsättningen i vår! Ännu en fördel med att vara företagare i Norrbotten! 
 
Sen dubbla jobb i torsdags (konferens på havsbadet dagtid, och "Personligt Persson" i Lakafors på kvällen). Bra jobbdag!! Sen en lugn vilsam helg med bio, syskon, hund, plusgrader, spark, dotter, målarfärg, dukar och penslar. 
 
Och till sommaren drivs Rue Sade B&B av en annan pitebo! Och jag ska få vikariera..!! Antibes, we'll meet again!


 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: