Stevie Wonder

Önskar jag kunde lägga ut en bild på känslan jag har just nu i min kropp och själ.

 Ikväll har jag upplevt medelhavsvärme, picnic med franska ostar och viner. Glada människor och självaste Stevie Wonder i luften. Live. Vi var säkert 1000 personer som inte fått biljett till kvällens konsert i "grannbyn" men ljudet var hur bra som helst även utanför grindarna. Vi såg inte honom - han såg inte oss... :)
(Urkass humor men jag bara måste)

Innan dess har jag hunnit boka vespa till i morgon. Blir Eze med Paula och två vänner till henne. Längtar!



Men nu blir det att lägga sig! Snart ringer väckar'n!
Avslutar med en bild från dagens promenad:




1 Tone:

skriven

Så mysigt att läsa om dina äventyr och jag blir så jä... sugen på att resa! Hoppas du får lagomt varmt nu då! Här hemma är det nästan för varmt även vid stranden. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: