Storstädning av kroppen!

 
Nu har så många frågat "Men vad har du gjort??" och syftat på hur pigg jag ser ut. Tack säger jag och berättar lite mer här:
 
 Jag har ju varit väldigt sjuk. Och när man är sjukskriven så har man tid att tänka. Jag hade ätit så mycket mediciner och fått massor av blod och kände mig redo för en "städning" av kroppen. Det här var i höstas alltså.
Det skulle jag ha gjort för länge sen! - Vem vet...kanske jag sluppit att bli sjuk då?? Nåväl här kommer det jag gjort iaf:
 
Jag har kört en kur som heter cellReset - en reningskur för kroppen, Inte fasta, inte nåt självplågeri utan 28 dagar med väldigt ren mat (4 ggr per dag) och rena kryddor och massor av goda vitamindrycker och mineraler för att boosta upp kroppen med antioxidanter. Testat av läkare och vetenskapsmän och med produkter som funnits i 23 år på marknaden. (Flera som tävlar idrott på elitnivå använder också produkterna, alltså dopingtestat!)
 
Skulle säga - utan tvekan - att det är den bästa "kur" jag kört i hela mitt liv. 
Och då har jag prövat många.
Den här gången med coach från Piteå, utbildad näringsterapeut och som jobbat med hälsa i över 20 år. Support som jag aldrig upplevt tidigare! Vi har dessutom varit vänner i många år, jag och Kristina, så jag har full tillit till henne. Skulle inte våga rekommendera det här om jag inte haft tillgång till hennes erfarenhet och andra vänners upplevelser, som gjort samma kur som mig. Alla har mått superbra!
 
Folk gillar ju "före-och-efter"-bilder. Jag gillar före och efter-känslan! Fast jag lägger ändå några bilder här nere. Det är inte så många kilon minus, men en massa slaggprodukter mindre, som gör att man ändå ser piggare ut och känner sig lättare! Så jag skulle säga att jag är glad och pigg, istället för seg i hjärnan och trött och låg.
 
Jag är snart nere på noll med mediciner. Jag fortsättar att tillsätta vitaminer (tillverkade efter läkemedelsstandard) i naturlig och lättupptaglig form istället. 
Och jag har hittat ett sätt att fortsätta må bra. Ett verktyg så enkelt att använda! 
 
Jag skulle säga att det är en ctrl+alt+delete, fast för cellerna. När cellerna ska förnya sig, så gör den ju en kopia av sig själv. "Och när du gör som du alltid har gjort kommer det att bli som det alltid har blivit". Men så gör man nåt annorlunda - man ger kroppen cellnäring och tar bort gifter - och vips, så förnyar sig cellen fast i en bättre variant än vad den var tidigare. (väldigt enkelt beskrivet:-)
 
Och för er som gillar själslig "ro" - så är det här en inre resa också. Det är som om stress rinner ut ur systemet samtidigt som cellerna renas.
 
Det här är en kur som är så mycket mer än att gå ner i vikt, men som förstås är en bra bonus för många.
Största vinsten är måendet!
 
Ni vet då känslan av LIV i kroppen och massor av energi till att leva det här som vi kallar livet!
 
Jag körde min kur i november och har trots jul, utlandssemester, korvgrillning m.m. inte gått upp ett hekto. Det härliga med den här kuren är att ämnesomsättningen kommer igång och det verkar hålla i sig!
 
Så nu tänkte jag köra en vårstädning igen. Roligare att göra i grupp. Vill du hänga på?? Det tar en dryg vecka innan man har alla produkter på plats från det man beställer, så jag tänkte göra det nästa vecka.
 
i grupp betyder alltså att vi gör en grupp på FB eller mail och stöttar och peppar varandra. Jag har alla papper och min coach, Kristina finns alltid i bakgrunden som bistår med stöd om det behövs. Plus att jag känner flera som gjort kuren och gärna stöttar också.
 
Själva "RESAN" med sig själv och cellReset:en, den gör man försås själv! Det här är en kur för dig som bestämt dig att ta eget ansvar över ditt liv och ditt mående! 
 
maila eller ring/sms:a mig isf! Så berättar jag mer.
 
asa - @- asaivarsdotter.se eller nollsjunoll-Trehundratolv8809
 
 
En bild med uppsatt hår, före och efter CellReset:
 
 
 
En lite närmare bild med lite make-up, före och efter CellReset:
 
och en helt osminkad bild, före och efter CellReset:
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: