Torra fakta

Igår blev det inte så mkt till blogg. Men så idag gick det att ladda upp lite bilder. Som vanligt bara tagna med mobilen, men det får duga i denna något torftiga blogg.
På tal om torrt, så är här en närbild på sandstranden som jag pratade om igår. Ja, ni fattar själva hur lite det händer här, när jag lägger ut bilder på sand...:-)
 
Men den var vacker och skimrande och nästan svart. Vi är ju på en vulkanö, så mycket är svart häromkring. Dock inte mitt humör! Det är ljust i sinnet och det är skönt! Vi skulle ta en selfie (eller we-fie om man är två va?) och det var så jäkla ljust och så är jag ju inte så smart fotograf. Men den här bjuder jag på:
 
här vandrar Anette och jag mot Los Gigantes
 
och här såg vi hur det såg ut UNDER vägen där bl.a bussarna gick.
 
Nåja, det verkade hålla iaf. Mera vyer:
 
 
En bra dag med långa promenader och fina upplevelser blev det igår.
 
Idag började vi med att meditera och sen tog jag en långpromenad, som avslutades med en eftermiddag på stranden. Dock inget bad idag. Jag ägnade mig åt att tänka långa tankar. Tänka färdigt utan avbrott. Det ryms mycket i en liten hjärna.
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: