Gott nytt år!

Firade in nya året på Restaurang Truluck´s med gamla vänner:
 
och nya vänner:
 
och hamnade på scen (konstigt va?)
 
blev fotad av Rune:
 
som tog betydligt bättre bilder än mig... Den här tog han på "fredagsdrinken" förra veckan utan att jag visste om det:
 
 
Firade i alla fall självaste 12-slaget med spanska traditioner som att äta 12 vindruvor, en för varje slag, lite bubbel och fyrverkerier förstås. Massor med folk vid kulturhuset (och fortfarande usla bilder)
 
och jag blev lite på lyset
 
eller ska man säga suddig
 
 
Hur som helst hade vi en bra dag. Sen har vi vilat i två dagar. Hann även med en målarkurs en dag före nyåret:
 
 
Härlig miljö att måla i! Tack Anette!
Jag fortsätter i samma takt, alltså i väldigt lugn takt, 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: