Logga in

Måste i alla fall logga in här och skriva nåt, så jag inte glömmer bort inloggningsuppgifterna.
Det har gått en hel månad och lite till sen sist. Jag har varit inne i en jobb-bubbla. jobbubbla. jobbbubbla. (vilket ord- det finns nog säkert inte egentligen)
Med bubblor så kapslar man in sig. Fokuserar på att nå ett mål. Det var kort tid att skriva och producera och repetera en ny show, från det jag kom hem från Frankrike till premiär. Men nu är det gjort! Det är skönt då saker man varit osäker på, fungerar i verkligheten! Vi hade några nummer som vi var osäkra på ända in i sista veckan, men vi körde på ändå och trodde på oss själva (peppade!!) och så BOOM! Där satt den! Fy fan så härligt det är, den känslan!
 
 
 
 
 
Det är nåt i känslan med den här bilden till White Christmas... Jag vet exakt var vi står i Antibes vid havet när vi fotar oss. Underbar plats på jorden! Och så marknadsför vi vår show i jultema... Denna högtid som jag inte är så förtjust i.
 
Det här året är jag i alla fall glad för att jag ska få träffa Simon, den Dublin-studerande, saknade sonen! Och hans fina flickvän Jenny och underbara dottern Linda-Marie. Här ett foto från Lottas krog i Umeå, för ett tag sen:
 
Nu ska jag reparera min onda kropp (läs ishalka och nysnö, utan broddar...) med att vila. Vardagar under spelperioder är helt underbara. Lugnet efter stormen. På fredag kör vi igen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: