I morgon

Första arbetsdagen har varit bra!
Cia gav mig sovmorgon, eftersom klockan var 02 innan jag var framme här på stället igår. Sov som en stock till kl. 10. Sen en klassisk Rue Sade Frukost - givetvis med en Croissant. Det är skamligt hur gott det är. Jag bara måste sluta med dessa galna bomber! I morgon.
 
Sen gick vi ut i solen och njöt av fantastisk värme och av den här härliga staden igen! Känns så skönt att vara här igen:-) Har badat, solat, ätit gott och landat ordentligt. Lite sliten och huvudvärk idag, men det går över... i morgon.
 
Cia gick och handlade och det enda jag har gjort som var nåt "vettigt" var väl att ta hand om lite bokföring och redovisning av turistskatt. Men jag ska börja jobba. I morgon. Då en ny dag gryr....
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: