Öppet eller djupt

Jag har idag mött såna fantastiska människor...! Ett affärsnätverk av mentorer och adepter, där jag fått förmånen att delta i - under ett år. Idag har vi avslutat det året och knytit ihop säcken.
 
Jag har varit berörd av glädjen och energin i möten mellan människor, när man ser att folk vill varmhjärtat bidra till varandra. För en del har det varit ett framgångsrikt år, för andra har livet kommit "emellan" och planer har satts på paus. Några har jobbat med att sälja bättre, andra har jobbat med självinsikter. Men alla har vi mötts på samma ställe... med ett öppet, obeslöjat hjärta, där även det som inte är perfekt är helt ok.
 
Precis som livet självt är.
 
Jag har lärt mig så mycket om mig själv det senaste året. Jag har haft modet att titta på mina mörkaste sidor, jag har jobbat hårt med mina invanda tankemönster och självpåtagna livsstrategier. Jag har gjort mina hemläxor och jag har haft tålamodet att invänta islossningen. Med hjälp av min mentor.
Affärer behöver inte betyda att man räknar debet och kredit. Det kan också vara att få struktur på ens drömmar.
 
Jag ska snart leva min dröm. Tack till alla inblandade. Tack till mig själv.
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: