Hej Då solen och Cia!

Idag har jag agerat flygtransfer igen och skjutsat Cia till flyget med Scootern, hon ska hem och avsluta terminen på Forsa Folkhögskola med en textilutställning som har flera tusen besökare...! Och givetvis behövs Cia där också, hon skulle nog behöva klona sig, för hon behövs här också... Du fattas mig redan... ! (och så spär jag på storyn, för de som fortfarande är tveksamma om min egentliga läggning. "Är hon kär i Cia" eller är detta bara en dimridå igen? Nåväl, ni som funderar kanske behöver skaffa er ett intresse.)
Och med Cia åkte solen...Tur jag hade värmande sällskap med min syster!
 
 
Det blev i alla fall en tur runt muren för att få en liten uppfattning om det vackra runt omkring oss! Annars var det en dag med att förbereda huset för "invasion" i helgen. Det blir fullt hus torsdag till söndag så det har laddats med mat, vatten, vin, blommor och pyntants och piffats. Så kära syster började sin "semester" med en riktig arbetsdag. Men då har vi det lite lugnare i morgon istället.
 
Så blev det en belöning ikväll då:
 
och det där med dieten, fick jag ett bra tips av Anette min kompis:
 
 
Inte mycket mer än så har hänt. Återkommer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: