Nytt år!

Bloggar från bussen. På väg ner till Umeå. Går väl sådär... Skickade nyss ett inlägg som försvann. Gör ett nytt försök. 

Lite bilder från White Christmas:






Jag är så glad att det gick bra på vår show på folkparken! Roligt gäng att jobba med, och bra mat och respons i mängder av en glad publik! 

Har efter det bara vilat. Fått bästa julen med sonen med flickvän och dottern. Och Alma förstås;)

Och juldagen sparkade vi en härlig runda och avslutade med plättar å sylt!

Och igår firades nyår i stillhet med syster Barbro. Skönt med lugna kvällar då jag gått in i en viloperiod och har knappt styrfart. 
Ja, jag har ju sparkat förstås! Överallt och hela tiden:-) med min nya Kickspark. Det är så kul!


Nä, nu laddar jag för mer vila! En stuga i skogen och elda med ved, å bära vatten, å gå på utedass, å gå i långkalsonger. Lite kontrast till glitterklänningen som jag brukar vara i, på 13-dagsafton på Havsbadet. 

Koppla ner helt enkelt! 

Gott nytt på Er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: