Sol och regn

Vädret på rivieran är som mitt humör! Kan börja varm och solig under ett parasoll...

För att plötsligt mörkna...

...mullra till och sen ösregna! 
Regn var svårt att fota med mobilen:)

Och då är det inga små skurar jag pratar om. Idag vällde det ner. Jag var ute å handlade. Var blöt rakt igenom innan jag var hemma. 
(Nä, det gick inte heller å fota. Men jag har inte så här fett hår. Det är blött. Jag vet att det här är helt meningslös information...typ: "det regnade och jag blev blöt" ..gäsp... Men nåt ska man ju skriva här)

Och nu en stund senare spricker himlen upp och blir vacker igen mot kvällen...

Hur det här hänger ihop med mitt humör får ni själva gissa:)

Vinkade av finaste Paula idag... Här går hon mot bussen....
 Hej då! Vi ses nästa år!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: