Mera sammanfattning

Fortsätter där jag slutade: Bröllopet som var väldigt trevligt!
 
och Mió Evanne som gjort mitt hår: Coolt va??
 
 
 
 
2015 var ju det fantastiska året som jag blev mormor. Se så fin dopklänning Mona hade stickat åt Valter. Och så en närbild på underverket!
 
 
Lite slumpmässigt valda bilder från sommaren: Rickard och Anna-Lotta Larsson under invigningen av Stadsberget, mitt i vår spelperiod på Karlbergsteatern.
 
...som här syns på bild. Och i SVT blev det ett litet inslag. Nyheten var att det skulle vara en midnattssolsföreställning. Rolig idé men inte så mkt folk som kom på just den kvällen. Men totalt sett blev årets uppsättning "Ljuva 60-tal" en höjdare. Närmare 3000 besökare!
 
Här firar vi premiären på Bishop Arms och läser recensioner på nätet sent på kvällen. Riktigt rolig läsning!
Här är Assar och Stefan glada!
 
En konsert med Festspelen hann jag med också. Här är det soundcheck med Euforia. Fast hon heter inte så:-)
 
 
och lunch med gänget som fick stor uppmärksamhet på stans restaurang. Servitrisen blev lite starstrucked av Loreen:-)
 
 
Och en massa gig på havsbadet under vår/sommar 2015 hanns också med. Här med vikarierande pianist Emil Henriksson, en duktig kille som sen åkte söderut "hemåt";
 
Men sen kom då perioden av sjukdom. 
Den 17/8 opererades jag på Sunderby Sjukhus. En ganska "enkel" operation. Men sen blev det komplikationer. Efter tre veckor på sjukhus, fem liter nytt blod och massor av mediciner fick jag äntligen åka hem och börja min resa tillbaka till livet.
 
 
...sju och en halv månader senare sitter jag nu här och förundas över allt jag varit med om.
Nu är jag sambo. Ola har flyttat upp från Umeå och vi har firat ett år tillsammans. Magi!
Valter har fyllt ett år.
Jag har blivit frisk med bl.a vitaminterapi.
Det är april och jag jobbar heltid igen. Just nu med hälsa, humor, teater och vanliga gig som Företagsfrukostar, bygdegårdar med Rickard och Stora Nolia.
 
Och försöker hitta balansen i livet igen!
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: