2019 Toppenåret!

Året jag fick lära mig själv så mkt om... mig själv! Och försökte hitta balansen mellan jobb och vila.
 
Nya sammanhang, nya människor, folk som vågar fira och skapa framgång på alla olika plan i livet.
 
Året började intensivt med rep och tugga i sig manus för "Leva Livet". Premiär på alla hjärtans dag-19.
 
sån härlig ensemble att jobba med. Proffs innifrån och ut! Love it! Sigge, Lovisa, Hugo och Johan!
 
 
 
 
 
Och mitt FitLine-år var såååå kul! Utmärkelser, resor, (Italien. St Tropez, Danmark, Alpach, Åsele, Sthlm, Jönköping...) gemenskap, ledarskapsutbildning, Powerpack-helger, Världskongress, ny kunskap, ny bil, nytt AB, föreläsningar och galet mkt jobb!
 
 
 

 
 
 
och årets vackraste barnbarn RUT kom till oss den 6/3 <3 
 
 
 
Vi testade Air BnB med vår gamla stuga och fick möta folk från hela Europa. Kul!
 
 
 
Egentid på en sommarkurs med Anette Vester och måla stort:
 
 
 
 
 
och årets höjdpunkt: JAG GIFTE MIG! Mannen, i vars sällskap jag alltid kan slappna av och vara mig själv <3 
1:a Augusti 2019 sa jag JA! till Ola. (inte "okej då" som jag chockad svarade när han friade till mig på scen..haha!) 
 
 
 
Bröllopsresa till skottland var magiskt! På så många plan...
 
 
 
 
 
Jag fick också många märkliga uppdrag, som det här: "Mat, Musik, Människor" med Norrbottensmusiken som uppdragsgivare. Tycka till om modern musik... 
OCH Näringslivsgalor: Piteå, Arvidsjaur och Älvsbyn.
 
 
Vi njöt av vårt hus, vår utsikt... året om ...
 
Gick på kurs/retreat på Ramsö med Ola, testade Yasuragi för första gången (ej sista!) gick några lektioner med konst på framnäs folkhögskola, gjorde en massa "Instant transformation" på vänner, åt för mycket, körde "fokus 30" och "fokus 90" och testade det jag pratar om i teorin på utbildningarna jag håller. Jag fortsatte lära mig och hälsa och hormoner är mitt favoritämne nu - när jag är i "Livets andra vår" - klimakteriet. inte alltid roligt, men med inställningen: Nyfiket utforskande!
 
MEN... det största och viktigaste av allt... är att jag badar i kärlek:
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: